2010年11月17日 星期三

距離是最好的距離

朋友們,感謝教我如此多,令我今年思想成熟了很多很多。

「Jenny, 你其實仲有大把時間, 點解唔睇清楚d先呢? 唔洗咁快決定係咪一齊咖wo!」

「其實不如你了解多d先啦, 你而家估估下, 自己諗極都唔會知道佢想點咖啦, 點解唔比多d時間自己呢?」

「Jenny, 而家咁樣咪好囉! 唔洗諗咁多咖!」

多謝你們對我的suggestions, 你們從來都好了解我, 我都一個成日諗野, 包括亂諗野, 好愛思考ge人。但對於愛情, 我......總是太不理性, 覺得憑感覺就好了, 愛情唔應該理性咖!

今年的我成長了, 已經不再這樣想了, 因為愛情是應該理性加感性的。因為感性令你對這個人產生興趣、好奇、好感...所以之後要理性地分析、了解、用時間睇清楚果個人。再者停一停想一想這個人值得嗎?這個是我需要的人嗎?我需要的是男朋友或是老公?最後才下決定一起與否。

可能你會話諗咁多做咩呀, 年青人! 但係, 年青是有時限的, 我唔想浪費時間係尋尋覓覓度, 我唔想到最後落得冷冷清清的下場......

沒有留言:

張貼留言