2010年11月20日 星期六

今天早上起來早餐還未食就整蛋糕, 希望可以盡快完成之後溫書做自己野, 但點知...一波三折, 最後連工都唔返就為左個生日蛋糕, 不過好耐好耐冇整過, 所以, 真係唔多滿意自己ge表現。希望聽日屋企人, 特別係婆婆唔會介意啦,,,

今天第一次幫人補習, 他好乖, 又幾聰明, 謝謝妹妹給我這個男仔, 我要好好幫佢學好我的強項---英文! 我太有自信了吧,... =,=

很累, 感覺不太好

口說快聖誕好開心, 可以約朋友gathering, 但...心中一片寂寞...

我已經不懂怎樣過... 沒有我陪你生日的日子, 自己一個過平安夜, 沒有你叮囑叫我早點回家的聖誕, 很開心可以見到你的boxing day, 一起安靜地過的除夕, 給我驚喜的生日, 甜蜜的情人節, 在你家拜年的新年......

這一切一切, 都成了我最珍貴的回憶, 由9月到現在, 我好像都忘記了你, 但...你其實仍然在我的心中。你不捨還是仍愛著你? 我已經分不清楚了。

朋友叫我享受單身的生活, 可以盡情向自己目標進發, 人生不只愛情, 就算幾辛苦都有朋友陪伴。是對, 但我仍然需要時間適應, 雖然...已經差不多10個月了

下年的2月, 你仍記得你向我的承諾嗎?

我不會主動問你, 因為我不想再被拒絕, 因為心酸的感覺真不好受。

沒有留言:

張貼留言